הזמנת חדרים לפי שעה

סוויטות אדוה

כפר ויתקין

שמור במועדפים

סוויטה נשיאותית
סוויטת קיסר
סוויטת ג'וניור

מחירים

על המקום

סוויטות בוטיק אדוה – סוויטות מעוצבות במגוון סגנונות עם פרטיות מלאה. מרחק של 5 דקות נסיעה מחוף הים, ליד כפר ויתקין, ו – 6 דקות נסיעה מנתניה. 

כל הסוויטות ממוזגות וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה מודרני ומוצרי טואלטיקה. חלק מהסוויטות משקיפות לים ובסוויטה הנשיאותית בריכת שחייה חיצונית וג'קוזי בתוך הסוויטה.

סוויטות  אירוח מסוגננות שבחלקן תיהנו מנוף לים, מיטה זוגית ענקית ומפנקת עם מצעים מלטפים, חיבור לאינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, סלון עם פינת ישיבה יוקרתית, מסך טלוויזה LCD המחובר ללווין, מטבחון עם פינת קפה וכן חדר רחצה מודרני עם ערכת מוצרים לאמבט ומגבות גוף.

אנו שומרים על הפרטיות של אורחינו והדיסקרטיות נשמרת מרגע הכניסה.
להנאת אורחינו מרפסת דק רחבת ידיים עם פינות ישיבה, בריזה ים-תיכונית ואווירה רומנטית. 

סוויטה נשיאותית:

200 מ”ר של פינוק ויוקרה מחכים רק לכם, בסוויטה ייחודית ויוצאת דופן המיועדת להפתעות ואירועים מיוחדים. הסוויטה משקיפה אל חוף בית ינאי ונחל אלכסנדר. מרפסת ענקית עם פינות ישיבה, נדנדות, בריכת שחייה חיצונית וג'קוזי פנימי אשר עומדים לשירותכם בפרטיות מלאה. 

סוויטת ג'וניור:

מעוצבת בגוונים עמוקים וחמים, עם ריהוט משובח ורצפת פרקט. הסוויטה כוללת חדר שינה עם מיטה ענקית מסוג KING SIZE, סלון וחדר רחצה עם ג'קוזי אמבט מפנק

סוויטת קיסר:
עיצוב  קלאסי בשילוב אלמנטים מודרניים בגווני צהוב וירוק זית עם פריטי ניו אייג' . הסוויטה כוללת ג'קוזי אמבט מפנק, מרפסת עם SKY LIGHT ומטבח מאובזר.

מחכים לכם באהבה  0508086933

סוויטות בוטיק אדוה - סוויטות מעוצבות במגוון סגנונות עם פרטיות מלאה באזור עמק חפר, נתניה.

מידע נוסף

סוויטות מעוצבות במגוון סגנונות עם פרטיות מלאה.
מרחק של 5 דקות נסיעה מחוף הים, ליד כפר ויתקין
6 דקות נסיעה מנתניה. 

ספר אורחים

ספר לנו את חוות דעתך:

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>